Saturday, December 24, 2016

[instiz] SOMEONE WEARING POPCORN ON THEIR GLASSES NEXT TO THE GOBLIN







post response: +4
original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Oh my ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ how did you see that?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ f*Cking funnyㅋㅋㅋㅋㅋ

5. F*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ But the extras around them are acting so realistically ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ their expressions are look realㅋㅋㅋ

7. The people seating around them are all good at acting ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. The extras are not acting, they are actually surprised ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. What the hell ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com