Sunday, December 11, 2016

[instiz] THE DIFFERENCE BETWEEN A MAN AND A WOMAN'S REACTION TO BROMANCE (FT. THE GOBLIN)



Look at Yook Sungjae and Yoo Inna's reactions

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

post response: +42
original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋI can totally relateㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ smirk

3. (Smiles)(motherly smile) vs (shock)(what are they doing)

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Yook Sungjae

5. Oh my ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. I have to watch this video ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. Yoo Inna's reaction = my reaction

8. Yook Sungjae's expression seriously ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Oh my, these two gravely suit each other

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com